Program warsztatów Letniego Uniwersytetu Lewiatana

Letni Uniwersytet Lewiatana (LUL) to przedsięwzięcie organizowane przez PKPP Lewiatan przy współudziale Szkoły Wyższej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jego celem jest upowszechnianie najnowszej i praktycznej wiedzy o kierowaniu przedsiębiorstwem, inspirowanie do rozwoju firm, poszerzanie ogólnych horyzontów oraz integracja członków Lewiatana.

Przedstawiamy firmy, które podzielą się z uczestnikami swym doświadczeniem i wiedzą oraz zagadnienia, które poruszone będą w trakcie warsztatów:

Warsztaty do wyboru

1. Jak sprzedawać przez internet?

· jak firma może zaistnieć w internecie

· cechy dobrej strony internetowej

· użyteczność stron www w świetle zachowań internautów

· efektywna reklama internetowa


Prowadzący:
Przemysław Modrzewski, Ekspert Internetowej Rewolucji, Google
Maciej Lewiński, Ekspert Internetowej Rewolucji, Google

2. Jak zdobyć pieniądze na rozwój biznesu?

· kim są potencjalni inwestorzy kapitałowi?

· czym różnią się Anioły Biznesu od funduszy VC

· jak wygląda i ile trwa proces inwestycyjny

· kto ma szanse na pozyskanie inwestora; kryteria oceny projektów


Prowadzący:

Jacek Błoński, szef Lewiatan Business Angels
Szymon Kurzyca, ekspert inwestycyjny i finansowy Lewiatan Business Angels

3. Jak optymalizować podatki firmy?

· planowanie podatkowe

· sposoby optymalizacji podatkowej

· ryzyko podatkowe


Prowadzący:
Jacek Bajson, Przewodniczący Rady Podatkowej PKPP Lewiatan

4. Jak zadbać o wizerunek osobisty?

Prowadzący: Hanna Wawrowska

5. Jak zwiększać przychody przez innowacje i nowe modele biznesowe?

· wywołanie skokowego wzrostu przychodów i zysków

· konkurowanie nie tylko ceną lub produktem, ale unikalnym modelem biznesu

· sesje strategiczne w zespole zarządzającym i wybór kierunku rozwoju firmy

· przygotowanie do skutecznego wdrażania innowacji


Prowadzący:
Tomasz Rudolf, Co-Founder, INNOVATIKA

6. Jak lokalnie prowadzić działania PR?

· wpływ komunikacji na wizerunek firmy

· komunikacja z mediami lokalnymi

· co i kiedy wysyłać do mediów?

· komunikacja w sytuacjach kryzysowych


Prowadzący:
Barbara Labudda, Prezes agencji Eskadra Publica
Magdalena Kołodziejska, Senior Acoount Manager, 24/7 PR
Joanna Delbar, Prezes agencji Telma Group Communications
Agencje PR zrzeszone w Związku Firm Public Relations

7. Jak wychować mądrego menedżera?

· efektywne style zarządzania firmą

· płacowe i pozapłacowe systemy motywacyjne

· ścieżki rozwoju pracowników poprzez zarządzanie talentami i celami firmy


Prowadzący:
Anetta Krukowska, Human Resources Executive

8. Jak w kryzysie zarządzać pracownikami?

· elastyczne formy zatrudnienia i organizacji czasu pracy

· umowa o pracę - jaką zawrzeć, zadbać o najlepsze warunki, kogo i jak zwolnić

· formy alternatywne - umowa cywilnoprawna, praca tymczasowa, samozatrudnienie, itp.

· kryzys - zwolnienia grupowe i outplacement


Prowadzący:
Monika Zakrzewska, ekspert PKPP Lewiatan


9. Jak wybrać najlepszego kandydata do pracy?

· metody rekrutacyjne (rozmowa to nie wszystko!)

· sposoby i formy oceny pracownika

· zarządzanie wynikami ocen


Prowadzący:
Agnieszka Krukowska, Managing Director, Human Resources Executive 

10. Jak pogodzić życie zawodowe i rodzinne?

· naucz się kontrolować emocje - zyskaj spokój w życiu i biznesie

· zarządzanie sytuacjami konfliktowymi w rodzinie

· jak nie przenosić negatywnych emocji z pracy do domu?


Prowadzący:
Zofia Dzik, prezes Fundacji Humanites- Sztuka Wychowania 

11. Jak przygotować sukcesję w firmie?

· plan sukcesji - kluczowe decyzje: czy rodzina ma zarządzać czy nadzorować?

· przygotowanie struktury firmy

· wykup menedżerski

· inwestycja w firmę przez fundusz private equity/inwestora strategicznego


Prowadzący:
Paweł Halwa, Partner, Kancelaria Schoenherr

 

 

Ciekawych wrażeń dostarczą na pewno dodatkowe wykłady w ramach Instytutu Wolnej Myśli:
1. Jak żyć? - prof. dr hab. Magdalena Środa, Uniwersytet Warszawski
2. Po co nam starożytny Egipt? Czy może jeszcze wzbudzać emocje? - prof. dr hab. Andrzej Niwiński, Uniwersytet Warszawski
3. O śniegu, King Kongu i Nagrodzie Nobla 2011 czyli co to znaczy, że coś jest podobne do czegoś. - prof. dr hab Łukasz A. Turski, PAN, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem LUL .

Zarejestruj się już teraz!
Promocyjna cena uczestnictwa do 5 czerwca!