PKPP Lewiatan zmienia logo!

W tym roku Lewiatan zmienia nie tylko siedzibę, ale i identyfikację wizualną organizacji.

Nowa identyfikacja wizualna utrzymana jest w eleganckiej, przejrzystej stylistyce. „Ma oddawać charakter organizacji jako miejsca dynamicznego rozwoju, inspiracji i przedsiębiorczości" - mówi Lech Pilawski, dyrektor generalny PKPP Lewiatan. Odświeżona kolorystyka - stonowana barwa granatowa i ożywcza pomarańczowa - oznacza energię i profesjonalizm. Bardziej syntetyczny logotyp stanowi nowoczesną kontynuację poprzedniej wersji, a stonowana i ponadczasowa typografia podkreśla ekspercki profil organizacji.

Nowymi wersjami logotypów posługiwać będą się również Rady działające przy PKPP Lewiatan, Forum Młodych, Sąd Arbitrażowy i Lewiatan Business Angels.
Autorem projektu jest studio graficzne elementone.

 

Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan