Głosujcie na kampanię Lewiatana

Słynna kampania profrekwencyjna „Zmień kraj. Idź na wybory", której inicjatorem był m.in. Lewiatan, została zgłoszona do plebiscytu na nagrodę Złotego Spinacza 10-lecia.

Było to wydarzenie bez precedensu, które wpłynęło na zwiększenie frekwencji wyborczej. Dzięki determinacji ponad 100 organizacji pozarządowych, które realizowały kampanię, udało się uzyskać bezpłatnie media za kwotę ponad 3 mln zł. Bezpłatnie przekazały swoje świadczenia agencje reklamowe, strategiczne, interaktywne, badawcze (m.in. PZL, DDB, Tribal, Saatch&Saatchi, Millward Brown SMG/KRC). Wśród inicjatorów kampanii, obok Lewiatana, były np. Fundacja im. S. Batorego, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Forum Obywatelskiego Rozwoju. Kampania dostała Złotego Spinacza, Złote EFFIE, Webstara dla strony internetowej.

Serdecznie zachęcamy do głosowania na "Zmień kraj" na stronie https://www.zlotespinacze.pl/glosuj/index.php

Pod tym adresem znajduje się również szczegółowy opis kampanii.