Barometr dyrektorów sprzedaży 2012

Jak kryzys gospodarczy wpływa na pracę dyrektorów sprzedaży? Jakie szanse i zagrożenia czekają na nich w 2012 roku? Jakie mają plany i czy rok 2012 będzie przełomowy? Czy sprzedaż i marketing idą ze sobą w parze czy walczą o wpływy? Próby odpowiedzi na powyższe pytania podejmie się Michael Page International przy wsparciu Polish National Sales Awards, w trakcie ogólnopolskiego badania Dyrektorów Sprzedaży. PKPP Lewiatan jest partnerem badania.

Barometr Dyrektorów Sprzedaży to pierwszy tego typu projekt w Polsce, skierowany do blisko 10 000 Dyrektorów odpowiadających za sprzedaż w organizacjach obecnych na polskim rynku. Badanie poruszy zagadnienia dotyczące m.in.

- szans i zagrożeń biznesowych,
- wpływu kryzysu na wyniki sprzedażowe,
- wyzwań dla sprzedaży,
- planów na 2012 rok,
- roli marketingu w sprzedaży.

Podjęta zostanie próba przedstawienia charakterystyki profilu Dyrektora Sprzedaży. Przeanalizowana zostanie sytuacja managerów sprzedaży w Polsce pod kątem fluktuacji kadr, systemów bonusowych oraz promocji w zespołach sprzedaży.

Więcej informacji na temat projektu

Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan