Telefoniczny dyżur ekspertów Deloitte w ramach projektu CSR II

Aby pomóc polskim firmom w zrozumieniu istoty dialogu i osiąganiu korzyści z niego wynikających, eksperci Deloitte uruchomili w październiku 2011 r. dyżur telefoniczny, w czasie którego będą udzielali porad odnośnie identyfikowania i angażowania najważniejszych grup interesariuszy.

Nasze doświadczenia pokazują, że prowadzony przez polskich przedsiębiorców dialog z interesariuszami znajduje się w początkującym stadium. Podejmowane działania ograniczają się często jedynie do kilku kluczowych grup, a paleta stosowanych form dialogu jest zdominowana przez proste inicjatywy, w których brakuje kluczowego elementu - chęci pozyskania od interesariusza informacji zwrotnej.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się:

 co oznacza pojęcie dialogu z interesariuszami i jakie przynosi on korzyści,
 jak stworzyć mapę interesariuszy Państwa firmy,
 jak zdefiniować podejście do prowadzenia dialogu z każdym z interesariuszy,
 jakie formy dialogu są najprostsze do wdrożenia i przynoszą jednocześnie najwięcej korzyści,
 lub jakie są kluczowe czynniki sukcesu w procesie dialogu

eksperci Deloitte są do Państwa dyspozycji w każdą środę w godzinach 10.00 - 12.00 pod numerem telefonu (22) 511 06 01. W pozostałych terminach zachęcamy do wysyłania wiadomości na adres poradaCSR@deloitteCE.com z prośbą o kontakt. Oddzwonimy do Państwa w czasie najbliższego dyżuru telefonicznego i podzielimy się naszą wiedzą.

Osoba kontaktowa: Magdalena Kowalewska (makowalewska@deloitteCE.com )