IAB MIXX Awards & Conference

Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe z udziałem digitalu zostaną nagrodzone 30 listopada podczas IAB MIXX Awards - najważniejszego konkursu branży interaktywnej. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania m.in. Marketer Roku, Agencja Roku czy  Człowiek Roku.

Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Zwycięskie projekty mają inspirować, wskazywać trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej. Dlatego wyróżniane są te kampanie, które zaciekawiają, poruszają i angażują najsilniej, a przede wszystkim najefektywniej zachęcają do interakcji z marką.

IAB MIXX Awards jest adresowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs dla projektów zarówno wysokobudżetowych, jak i niskobudżetowych. Warunkiem wzięcia w nim udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Uroczystość rozdania nagród poprzedzi konferencja IAB MIXX Conference. Co roku przyciąga uwagę agencji i marketerów, którzy śledzą rynkowe trendy i chcą poznać najlepsze kampanie roku. Eksperci branży prezentują tu konkretne projekty i rozwiązania. Większość z nich to kampanie nominowane do MIXX Awards.

https://mixx-awards.pl/


  

Partnerzy

Co roku partnerami IAB MIXX Awards&Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej.

·         Sponsorzy: Wirtualna Polska Media, Orange Polska, Coca-Cola, Grupa Onet-RAS Polska

·         Sponsor Konferencji: Gemius Polska, Citroën

·         Sponsorzy Kategorii: AMS, GetResponse, Harward Business Review, Grupa Onet-RAS Polska, Orange, TagLife, Wirtualna Polska Media

·         Partnerzy Medialni: interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media, Wyborcza.pl

·         Współpraca: Moon Media Video, Newspoint, GoldenSubmarine

·         Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły organizacje przedsiębiorców: BCC oraz Konfederacja Lewiatan

·         Oficjalny audytor: PwC

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

***

O IAB MIXX Awards & Conference

IAB MIXX Awards - międzynarodowy konkurs odbywający się w wielu krajach - po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB. W Polsce odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie. Od pięciu lat towarzyszy mu MIXX Conference - wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB MIXX), warsztatów i szkoleń (Internet Week, IABHowTo, FutuLab). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ - program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, Business Centre Club, Krajowej Izby Gospodarczej oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.  www.iab.org.pl

Kontakt:

Dorota Zawadzka, dyrektor ds. komunikacji i PR
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
T: +48 572 942 388; E: d.zawadzka@iab.org.pl