Trwają zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2017

Związek Firm Public Relations po raz piętnasty zaprasza do udziału w Złotych Spinaczach, konkursie wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce. W tegorocznej edycji organizatorzy szykują wiele zmian. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 18 lipca do godz. 16:00.

 Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty  z sektora public relations w Polsce. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Skład jurorski został powiększony do 72 osób. To o piętnaście osób więcej w stosunku do 57 osobowego składu poprzedniej edycji. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Jurorzy będą obradowali w trzech grupach, składających się z 24 osób. Przewodniczącą jury jest Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden. W strukturach firmy odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej  i emerytalnej. Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Małgorzata Mejer z Procter&Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski, będący niezależnym doradcą w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie. Pełny skład znajduje się na stronie: http://zlotespinacze.pl/aktualnosci/28

Zgłoszenia do konkursu można dokonać w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych:

-        nowa kategoria Research&Insight poszerzyła grono kategorii specjalnych. Jej partnerem został Instytut Monitorowania Mediów;

-        szereg zmian wprowadzono w kategoriach sektorowych. W skutek rozdzielenia poszczególnych sektorów powstały między innymi kategorie: Sport; Turystyka i rekreacja; Uroda, higiena i wellness; Moda i styl życia; Przemysł i infrastruktura;

-        zmianie uległy definicje kategorii Custom publishing oraz Content marketing - branded content.

Do konkursu wprowadzono nowe kryteria oceniania projektów w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, realizacja, wyniki. W oparciu o te obszary stworzono także nowy formularz zgłoszeniowy.

Jak w roku ubiegłym, nagrody zostaną przyznane w trzech kolorach: Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Nowością będzie przyznanie statuetki „Najlepszego w konkursie". W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Na nagrody wpływ będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi plebiscyt na Nagrodę Publiczności. Głosować będzie można poprzez dedykowaną platformę od końca września. W plebiscycie będą konkurować projekty nominowane, zgłoszone do udziału.

Wszystkie nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 1 grudnia w hotelu Sofitel.

Informacje o konkursie są dostępne na: www.zlotespinacze.pl