Dobro to Twój znak firmowy? Ruszył Konkurs „Dobroczyńca Roku 2016

Dobro to Twój znak firmowy? Ruszył Konkurs „Dobroczyńca Roku 2016".

Chcesz podziękować firmie, która w minionym roku wspierała Twoją organizację? A może Twoja firma angażowała się społecznie i zrobiła coś dobrego dla innych? W Polsce jest coraz więcej małych i dużych firm, które działają społecznie, współpracują z organizacjami pozarządowymi albo rozwijają wolontariat pracowniczy. Teraz dowie się o nich cała Polska. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce czeka na wnioski do 4 lutego br. Laureatów XIX edycji Konkursu poznamy w czasie gali finałowej w czerwcu 2016 roku.


Konkurs o tytuł „Dobroczyńca Roku" od wielu lat zachęca i inspiruje środowisko biznesu do społecznego zaangażowania i prowadzenia działalności filantropijnej. „Dobroczyńca Roku" sprawia, że firmy wrażliwe, życzliwe i pomocne innym, stają się silniejsze na rynku. Nagradzamy je, bo są przykładem godnym naśladowania - mówi Paweł Łukasiak Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce

W konkursie „Dobroczyńca Roku" firmy są nagradzane w pięciu kategoriach, a od tego roku w nowej, szóstej kategorii, osobno nagradzane są fundacje korporacyjne. Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie w kategoriach:

·         Strategia społecznego zaangażowania

·         Wolontariat pracowniczy

·         Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu

 

Jeśli Twoja firma prowadzi szerokie działania społeczne, zgłoś ją w kategorii „Strategia społecznego zaangażowania". Gdy mocną stroną firmy jest wolontariat pracowniczy, nominuj firmę właśnie w tej kategorii. Firmy, które wykorzystują do pomocy innym nowe technologie w działaniach społecznych, mogą zgłaszać się w kategorii „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu" - zachęca koordynatorka konkursu Emilia Dmochowska.

Organizacje mogą zgłaszać firmy które wsparły ich działania w kategoriach:

·         Projekt społeczny

·         Zaangażowanie lokalne

 

i fundacje korporacyjne w kategorii:

·         Fundacja korporacyjna - projekt społeczny

 

Regulamin, wnioski i informacje o konkursie na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl roku.

W poprzednich latach tytuł „Dobroczyńca Roku" otrzymały m.in.:  Orange Polska, Teatr Kamienica, Tesco, Program III Polskiego Radia, Żywiec Zdrój, PKO BP, Kompania Piwowarska, T-Mobile Polska S.A., Radisson Blu Hotel Kraków (UBM - HPG Sp. z o. o.)., Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Transition Technologies S.A., DB Schenker Logistics, Bayer Sp. z o.o., Piekarnia RYNEK i wielu innych.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor - firma EY.

Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan", Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Związek Firm Public Relations,  Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, CRnavigator, Marketing przy kawie.

***

 

Kontakt:

Emilia Dmochowska

e.dmochowska@filantropia.org.pl

tel. 22 622 01 22