Hiszpania po kryzysie – rynek dla polskich firm?
2015-12-03
W seminarium poświęconym możliwościom inwestowania w Hiszpanii wzięło udział wielu przedsiębiorców.
Podczas spotkania zaprezentowano aktualne możliwości biznesowe, uwarunkowania inwestycyjne, prawne i gospodarcze dla prowadzenia biznesu w Hiszpanii. Z roku na rok polscy inwestorzy wykazują coraz większe zainteresowanie rynkiem hiszpańskim. Nasze firmy zainwestowały do tej pory w sektorze chemicznym, motoryzacyjnym i usługach IT.W seminarium wzięli udział m.in. Zuzanna Gołębiowska, dyrektor biura Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej, Pablo Conde Diez del Corral, radca ds. ekonomicznych i handlowych Ambasady Hiszpanii w Warszawie, Marcin Siemdaj, dyrektor Agencji Promocji Regionu Andaluzji EXTENDA, Miquel Bordas, Estudio Jurdico Serrano Internacional Madrid.
Organizatorem seminarium byli Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza, Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii, Konfederacja Lewiatan, EXTENDA Agencja Promocji Regionu Andaluzji i Estudio Jurdico Serrano Internacional.
Konfederacja Lewiatan