W ubiegłym roku do naszej inicjatywy włączyło się kilkaset firm i organizacji, w tym między innymi: Grupa Allianz, Grupa Aviva, Bosch, Grupa EFL, Electrolux, ENEL-MED, Grupa ERBUD, EY, GFK Polonia, Hotele Dr Ireny Eris, PKN ORLEN, Grupa KOPEX, K2, Pentacomp, Grupa PZU, PLAY, PwC, Tchibo, TESCO i wiele innych. Kliknij aby zobaczyć listę firm 90% tych firm skróciło dzień pracy 15 maja o symboliczne 2 godziny. Akcja uzyskała również poparcie ONZ. Patronem Głównym tegorocznej edycji jest PKN Orlen oraz JVC i Konfederacja Lewiatan. Patronat mediowy objęły: TVP2, TVP ABC, Wirtualna Polska, Radio Warszawa, THINK TANK Dodatkowe informacje i zgłoszenie udziału w akcji: www.mamrodzine.pl, biuro@humanites.pl lub urszula.kaczorowska@humanites.pl (koordynator akcji). Tel. 609 537 887 lub 504 144 784.
|