Konkurs Telemarketer Roku w praktyce
2014-03-11
Dlaczego warto wziąć udział w Telemarketerze Roku 2014 - czyli konkurs w praktyce. Swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi ogólnopolskiego konkursu, którego organizatorem od 2009 roku jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, podzieliła się z nami Justyna Kotlarz, Kierownik Zespołu w Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center - którego konsultantka została zwycięzcą w kategorii obsługa klienta, Telemarketer Roku 2013. Wypowiedź tutaj: www.TelemarketerRoku.pl
- Jaką rolę pełni konkurs w systemie motywacyjnym konsultantów?
- Jak reagują konsultanci na udział w konkursie?
- Dlaczego zdecydowaliście się na udział w konkursie?
- Czy mieliście jakieś obiekcje przed przystąpieniem do konkursu, zewnętrznej oceny Waszych pracowników?
- Co Waszym zdaniem było głównym czynnikiem Waszego sukcesu?
- Jaką rolę odgrywa konkurs w Waszej organizacji? Czy wprowadziliście jakieś zmiany w organizacji pracy z powodu udziału w konkursie?
- Jak wygląda obsługa konkursu w Waszej organizacji?
Konkurs Telemarketer Roku oczami konsultantki call center - swoimi cennymi spostrzeżeniami, dotyczącymi konkursu Telemarketer Roku podzieliła się z nami Marta Kipińska, Telemarketer Roku 2013 w kategorii obsługa klienta.
Wypowiedź tutaj: www.TelemarketerRoku.pl
- Co dał Ci udział w konkursie?
- Jak przez pryzmat konkursu podchodzisz do zawodu telemarketera?
- Co powiedziałabyś managerom, którzy zastanawiają się czy zgłosić swoich konsultantów do tego konkursu?
W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego - www.telemarketerroku.pl/wez-udzial
Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.
Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom Telemarketera Roku 2014 i nagrody specjalnej Złota Słuchawka 2014, odbędzie się 26 czerwca podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow - spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.
Zgłoszenia w Konkursie na „Telemarketera Roku„ przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a do nagrody specjalnej „Złota Słuchawka" do 31 maja 2014 roku.
Kontakt - Biuro Konkursu Telemarketer Roku
(organizator: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB)
22 555 33 10 | telemarketer@smb.pl | www.telemarketerroku.pl