Identyfikacja stanu i przesłanek zastosowania koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach

Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu realizuje projekt badawczy związany z identyfikacją stanu i przesłanek zastosowania koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach. W postępowaniu badawczym przyjmuje, się, że CSR stanowi wyraz odpowiedzialności organizacji za wpływ jej decyzji i działań na społeczeństwo i środowisko, zaś proces zarządzania strategicznego definiowany jest jako układ decyzji, rezultatem których jest opracowanie i wdrożenie strategii, zwiększającej poziom elastyczności organizacji i zapewniającej dostosowanie organizacji do otoczenia. Kluczowe dla postępowania badawczego jest założenie, zgodnie z którym integracja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu z procesem zarządzania strategicznego wpływa pozytywnie na skuteczność procesu implementacji koncepcji CSR.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety, która pozwoli na zdefiniowanie istniejącego stanu w tym obszarze. Liczymy na Państwa wyrozumiałość (wypełnienie ankiety wymaga poświęcenia około 10 minut) oraz szczere odpowiedzi.

Kluczowymi zasadami, którymi kierujemy się w pracy badawczej są uczciwość i zaufanie. Uzyskane wyniki wykorzystane zostaną wyłącznie do celów naukowo-poznawczych, a nazwa Państwa przedsiębiorstwa nie zostanie ujawniona. Postępowanie badawcze nakierowane jest bowiem na wychwycenie tendencji dotyczących całego badanego zbioru, a nie na analizę sytuacji konkretnego przedsiębiorstwa.

W imieniu zespołu badawczego dziękujemy Państwu za poświęcony czas i rzetelne wypełnienie ankiety dostępnej pod adresem: http://webankieta.pl/ankieta/wv1c1kni