Homplexowe wnętrza promują polskich producentów

W lutym 2013 roku ruszy II edycja konkursu, który zainteresować może przedstawicieli branży wyposażenia wnętrz. Akcja skierowana jest m.in. do producentów mebli, oświetlenia, okładzin ściennych i podłogowych, sprzętu RTV/AGD, akcesoriów i dekoracji. Firmy będące Partnerami konkursu udostępniają katalog swoich produktów w wersji cyfrowej, a utalentowani młodzi projektanci kreują z nich niebanalne wnętrza.

Uczestnicy konkursu tworzą fotorealistyczne wizualizacje, wykorzystując produkty Partnerów konkursu. W poprzedniej edycji do dyspozycji mieli m.in.: sofy i narożniki z Etap Sofa, łóżka i szafy z Bydgoskie Meble, stoły i krzesła z Myin.pl, oświetlenie BPM Lighting, płytki Rako i obrazy Gurupa.pl. Projektanci przygotowali już wizualizacje salonów i sypialni, kolejne edycje przewidują m.in. aranżacje kuchni, łazienek, gabinetów i pokoi dziecięcych.

Uroczyste rozdanie nagród I etapu konkursu odbyło się podczas jesiennej edycji Targów Mieszkań i Domów", 20 października 2012 r., a prace finalistów obejrzeć można na www.homplex.pl/aranzacje/filtr,tylko-konkursowe

Konkurs HOMPLEXOWE WNĘTRZA organizowany jest przez laureata I edycji konkursu Zacznij.biz organizowanego przez Lewiatan Business Angels - firmę Homplex. Organizatorzy chętnie nawiążą współpracę z firmami, które chciałyby zostać Partnerami konkursu. Dodatkowych informacji w tej kwestii udziela Anna Walkowska, 516 103 286, anna.walkowska@homplex.pl .

Więcej informacji o konkursie: www.homplexowewnetrza.pl 

O konkursie w języku polskim

O konkursie w języku angielskim 

O organizatorze: Homplex Sp. z o.o. - założyciel serwisu homplex.pl wspierającego osoby urządzające mieszkanie w odkrywaniu pomysłów na wnętrza, planowaniu zakupów i ocenie wydatków. Homplex inspiruje projektami gotowych aranżacji wnętrz, do których sugeruje zestawy pasujących produktów różnych marek w określonym przedziale cenowym. Na podstawie wymiarów pomieszczenia wylicza koszt wykończenia pokoju, a w oparciu o geolokalizację kieruje do właściwych sklepów na zakupy.