IX edycja Szkoły Strategii Marki

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczęło rekrutację do IX edycji Szkoły Strategii Marki. Jest to unikatowy w Polsce projekt edukacyjny współtworzony przez wybitnych specjalistów z bogatym doświadczeniem w różnych dziedzinach szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Kurs skierowany jest zarówno do pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, PR i domów mediowych, jak i działów marketingu poszczególnych firm. Zajęcia będą trwały od 25 stycznia do października 2013 r.

Program IX edycji Szkoły Strategii Marki obejmuje bloki tematyczne poświęcone m.in. badaniom w komunikacji marketingowej, konstruowaniu i roli marki, CSR, tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji, PR, Interactive, planowaniu mediów czy mierzeniu efektywności prowadzonych działań. Zajęcia będą odbywały się co dwa tygodnie- w piątki i soboty, w grupie liczącej od 20- 35 osób.

-Szkoła Strategii Marki jest dla nas projektem niezwykle istotnym. Dzięki niemu odpowiadamy na zapotrzebowanie edukacyjne marketerów, kad agencji oraz domów mediowych, przez co w znacznym stopniu przyczyniamy się do poprawy jakości świadczonych usług z zakresu komunikacji marketingowej. Pozwala to również na osiąganie wyższej efektywności prowadzonych działań oraz pozytywnie wpływa na relacje, wzajemne zrozumienie i współpracę na linii: klient- agencja. Dlatego tym bardziej cieszy nas duże zainteresowanie wokół kursów i warsztatów organizowanych w ramach SSM- tłumaczy Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Warsztaty SSM prowadzone są przez wiodących strategów- praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad polskimi i zagranicznymi markami. Podczas kursu wielką wagę przykłada się do możliwości konfrontacji poglądów i czerpania wiedzy praktycznej, wynikającej z doświadczenia wykładowców. Przy okazji nadchodzącej edycji pewną nowością jest postawienie przez organizatorów jeszcze większego nacisku na zestawienie różnych perspektyw na komunikację marketingową- coraz więcej wykładów prowadzonych jest wspólnie przez praktyków z agencji oraz osoby reprezentujące stronę marketerów. Przewaga zajęć praktycznych nad teorią jest szczególnie ważna na tak dynamicznym rynku, który stale definiuje się na nowo, podążając za rozwojem nowych technologii, konwergencją mediów, a w szczególności za konsumentem i jego potrzebami.

W celu zapoznania się z pełną ofertą i programem SSM należy wejść na stronę internetową: www.ssm.edu.pl albo bezpośrednio skontaktować się mailowo, bądź telefonicznie z Anetą Rzadkiewicz, Managerem Projektu ( tel.: (22) 898-84-25, aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl).