konferencja inaugurująca IV edycję Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca roku 2011

Jak ważni dla sektora sprzedaży są sami sprzedawcy? Czy ich praca przyczynia się do sukcesu firmy w równym stopniu co działania marketingowe? Jak pogodzić sprzedaż i etykę? Na te pytania corocznie próbują znaleźć odpowiedź organizatorzy konkursu Polish National Sales Awards - Profesjonalny Sprzedawca Roku. W tym roku już po raz czwarty.

7 grudnia 2011 roku o godz. 16:00 w siedzibie Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan przy ulicy Klonowej 6 odbędzie się konferencja inaugurująca IV edycję Polish National Sales Awards - Profesjonalny Sprzedawca roku 2011. Tegoroczna edycja konkursu została wzbogacona o trzy nowe kategorie: Key Account Manager, Doradca Finansowy roku oraz Sprzedawca w systemie E-commerce, które zaprezentowane zostaną w trakcie konferencji. PNSA w odpowiedzi na potrzeby rynku poszerza obszar oceny pracowników działów sprzedażowych. Zwiększenie liczby kategorii jest odpowiedzią na zmiany w sektorze sprzedaży oraz powstawanie jego nowych gałęzi. Rozwój przedsiębiorstw poprzez wspieranie sił sprzedażowych, m. in. budowanie i wdrażanie najwyższych standardów sprzedaży, promowanie etycznych praktyk oraz motywowanie zespołów do wydajniejszej pracy, to główne założenia i cele PNSA.
Będąc przedsiębiorcą na bardzo szybko rozwijającym się rynku zaczęłam zdawać sobie sprawę z tego jak bardzo istotna dla każdego przedsiębiorstwa jest sprzedaż, osiąganie wyników sprzedażowych, etc. Ten element zawsze determinuje rozwój danej organizacji. - mówi Elżbieta Pełka, Prezes PNSA.
Podczas konferencji poruszone zostaną kwestie związane z efektywnością sektora sprzedaży w okresie kryzysu gospodarczego, trendami w sprzedaży oraz sposobami na zwiększenie sprzedaży mimo trudnych uwarunkowań ekonomicznych. Michał Dembiński z Brytyjsko - Polskiej Izby Handlowej powie o motywacji handlowców w erze niepewności gospodarczej, etyce w sprzedaży, motywacjach krótkoterminowych vs. długoterminowych. Drugim prelegentem będzie Jérôme Lafuite, dyrektor zarządzający Michael Page w Polsce, który zaprezentuje projekt ogólnopolskiego badania Polish National Sales i Michael Page dla Dyrektorów Sprzedaży. Rozpoczęcie badania zaplanowano na drugą połowę stycznia 2012 roku. Głównym celem projektu jest pokazanie szans i zagrożeń biznesowych w sprzedaży, wpływu kryzysu na wyniki, czekających sprzedaż wyzwań, planów na 2012 rok oraz roli marketingu w sprzedaży. Wyniki przedstawione zostaną w trakcie Gali PNSA, która odbędzie się 31 maja 2012 roku w hotelu Hilton w Warszawie.

************************************************************************************************************************

PNSA - Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".