Inwestycja w kadry – ogólnopolska kampania społeczna promująca szkolenia pracowników

Lewiatan patronuje ogólnopolskiej kampanii promocyjno – informacyjnej promującej wśród menedżerów MSP ideę rozwoju kompetencji kadr. Ta największa, jak do tej pory, tego typu akcja w kraju trwać będzie aż do czerwca 2011 r.

Głównym celem kampanii jest:

• Zwrócenie uwagi przedsiębiorców na konieczność inwestowania w kadry oraz na korzyści, jakie wynikają z tego tytułu dla firm.
• Promowanie wśród menedżerów MSP idei, że pracownicy to największy kapitał firmy.
• Motywowanie przedsiębiorców do podejmowania konkretnych działań, zmierzających do podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników (np. planowania polityki szkoleniowej, wpisanej w potrzeby danej firmy).

Podejmowane działania promocyjne
Podejmowane działania promocyjne będą miały na celu przełamanie barier wśród menedżerów MSP, utrudniających im dostęp do szkoleń. Jako główny powód niekorzystania ze szkoleń przedsiębiorcy podają wysokie koszty oraz brak czasu na podnoszenie kompetencji pracowników. W związku z tym ważne będzie pokazanie korzyści, jakie wynikają dla firm z inwestowania w kadry.
W ramach ogólnopolskiej kampanii realizowane będą reklamy w TV, radio, prasie, Internecie, a także działania PR oraz BTL. Dodatkowo informacje będą dystrybuowane w ramach targów branżowych w całej Polsce oraz regionalnych debat i konferencji na temat roli szkoleń w budowaniu przewag konkurencyjnych firm z udziałem wybitnych ekspertów. Do dyspozycji jest też kompleksowa baza ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i specjalna infolinia 0801 808 108.