„Pocztówka dla biznesu” w siedzibie PKPP Lewiatan

W siedzibie PKPP Lewiatan pojawił się niezwykły eksponat - praca plastyczna „Pocztówka do biznesu". Pocztówka powstała podczas XX Forum Ekonomicznego w Krynicy, jako podsumowanie panelu „Dzieci wiedzą lepiej. Nowe oblicze biznesu XXI wieku" zorganizowanego przez Partnerstwo dla Zdrowia.

W dyskusji panelowej wzięli udział członkowie Partnerstwa, prezesi firm: Danone, Lubella i Biedronka, Zastępca Dyrektora Instytutu Matki i Dziecka oraz uczniowie szkół podstawowych z Warszawy. „Pocztówka do biznesu" powstała jako wyraz tego, jak uczestnicy panelu widzą to, co ważne w społecznym aspekcie biznesu - współpracę na rzecz rozwiązywania problemów społecznych i partnerstwo jako model współpracy biznesowej. Dwoje z uczestniczących w panelu dzieci przekazało 15 października 2010 r. „Pocztówkę" Zbigniewowi Gajewskiemu, Zastępcy Dyrektora Generalnego
i Dyrektorowi Departamentu Komunikacji i Rozwoju PKPP Lewiatan. Partnerstwo dla Zdrowia podczas tej uroczystości reprezentowała Ewa Zacharewicz, External Affairs & Communication Manager z firmy Danone Sp. z o.o. Pocztówka jest do obejrzenia na I piętrze w foyer.

Partnerstwo dla zdrowia, działając na rzecz walki z niedożywieniem dzieci, stworzyło pierwszą w Polsce platformę wymiany wiedzy i doświadczenia firm oraz instytucji naukowej specjalizujących się w różnych branżach, dzieląc się odpowiedzialnością za tę część projektu, w której mają doświadczenie i ekspercką wiedzę. Celem tej współpracy jest realna walka z niedożywieniem dzieci w wieku szkolnym. Więcej informacji o projekcie: www.mlecznystart.pl