Sportowe emocje w biznesie
2008-09-25
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan jest Partnerem Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego, która odbędzie się 6-7 listopada 2008 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
W ramach współpracy PKPP Lewiatan i VII Dni Marketingu Sportowego wszyscy członkowie Konfederacji mogą skorzystać z rabatu 20% na uczestnictwo w konferencji.Perspektywa organizacji przez Polskę Euro 2012 pobudza do dyskusji o marketingu sportowym. W poszukiwaniu rozwiązań bogacących relacje pomiędzy sportem a biznesem warto czerpać z międzynarodowych doświadczeń. Dlatego też w VII Dniach Marketingu Sportowego, największym w naszym kraju spotkaniu branży, wezmą udział szczególni goście z Polski i zagranicy, m.in. Jerome de Chaunac, Chief Operating Officer, Havas Sports, Pippa Colett, Managing Director, Sponsorship Consulting, czy też Daniel Gidney, Chief Executive, Ricoh Arena (Coventry FC) i.in.
W VII Dniach Marketingu Sportowego weźmie udział blisko 40 prelegentów i 350 uczestników – przedstawiciele firm, organizacji sportowych oraz mediów. Wśród bloków tematycznych konferencji znajdą się między innymi: powierzchnia reklamowa w sporcie, kreowanie marki oraz sponsoring sportowy.
- Najbliższa edycja konferencji poruszy najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sporcie i z wykorzystaniem sportu. Pokażemy to, co najlepsze w marketingu sportowym w Polsce i zagranicą – mówi Krzysztof Kropielnicki, organizator konferencji.
Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji będzie tradycyjnie Gala Sportu i Biznesu, podczas której zostaną wręczone Nagrody Biznesu Sportowego DEMES 2008 w trzynastu kategoriach.
Szczegółowe informacje o VII Dniach Marketingu Sportowego można uzyskać na stronie internetowej: www.dms.sbf.pl