FC Barcelona gościem VII Dni Marketingu Sportowego
2008-10-13
Sofia Moya z FC Barcelona będzie gościem specjalnym Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego, która odbędzie się 6-7 listopada 2008 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
Podczas Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego spotkają się polscy oraz zagraniczni przedstawiciele branży biznesu sportowego. Szczególnym gościem wydarzenia będzie Sofia Moya, Dyrektor Generalny FC Barcelona Merchandising, spółki partnerskiej FC Barcelona i Nike. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, w jaki sposób dwie wielkie globalne marki współpracują ze sobą w celu zwiększania przychodów ze sprzedaży produktów oznaczonych logo FC Barcelony.Do grona uznanych ekspertów zagranicznych, którzy już wcześniej zadeklarowali udział w konferencji, dołącza przedstawiciel jednej z najbardziej znanych marek sportowych na świecie. To istotne wydarzenie dla samej konferencji, jak i rozwoju rynku marketingu sportowego w Polsce – komentuje przyjazd gościa Piotr Matecki, Prezes Sport & Business Foundation – organizatora wydarzenia.
Dni Marketingu Sportowego to największe wydarzenie branży marketingu sportowego w Polsce, skupiające firmy inwestujące w sport, sponsorów sportu, kluby i organizacje sportowe, agencje marketingowe, reklamowe i PR, a także media. Oprócz FC Barcelony wśród prelegentów konferencji znajdą się przedstawiciele takich firm oraz organizacji, jak Havas Sports, SportBusiness Group, Coventry FC, Sponsorship Consulting, Allianz oraz Grupa Eskadra. Szczegółowe informacje o konferencji można znaleźć na stronie www.dms.sbf.pl.
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych jest Partnerem VII Dni Marketingu Sportowego. W ramach współpracy PKPP Lewiatan i VII Dni Marketingu Sportowego wszyscy członkowie Konfederacji mogą skorzystać z rabatu 20% na uczestnictwo w konferencji.