.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Własność intelektualna w firmie

2010-09-22

W nowoczesnej gospodarce coraz większe znaczenie dla działalności firm ma własność intelektualna. Staje się ich kluczowym zasobem, który tworzy wartość przedsiębiorstwa (w przypadku firm z nowojorskiej giełdy udział IP w kapitalizacji sięga 80 proc.). Sprawia, to, że zarządzanie IP powinno leżeć w gestii prezesa firmy.

Zapraszamy Państwa do udziału w seminarium poświęconemu zarządzaniu własnością intelektualną. Seminarium organizowane jest przez PKPP Lewiatan we współpracy z ekspertami firmy CODES Strategie oraz kancelarii Baker&McKenzie. Podczas seminarium prowadzący zaprezentują strategie zarządzania mające na celu zwiększenie wartości firmy oraz sposoby ochrony IP. Ich celem ma być umożliwienie firmie przewagi konkurencyjnej, która zapewni spółce zwiększenie efektywności operacyjnej oraz podniesienie jej wartości. Szczególne znaczenie ma to w przypadku firm, które przygotowują się do procesów fuzji i przejęć.

Seminarium skierowane jest do prezesów, członków zarządów oraz dyrektorów, którzy odpowiadają za wartość przedsiębiorstwa.

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w seminarium.

PROGRAM

9.30 - 10.00 Rejestracja

10.00 - 10.30 I. Strategiczne znaczenie własności intelektualnej, znaczenie IP dla wartości firmy

10.30 - 11.15 II. Ochrona własności intelektualnej, której elementami są marka i patenty oraz związane z nimi prawa

11.15 - 12.00 III. Zagrożenia prawne związane z wykorzystaniem własności intelektualnej

12.00 - 13.00 IV. Strategiczne i operacyjne zarządzaniem własnością intelektualną

organizacja Biura IP strategie budowania wartości i zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez wykorzystanie własności intelektualnej

13.00 - 14.00 Lunch

14.00 - 14.45 V. Ocena marki podstawą transakcji; elementy due diligence marki

14.45 - 15.30 VI. Prawne aspekty transakcji na składnikach własności intelektualnej ze szczególnym uwzględnieniem marek i patentów

Prowadzący - biogramy

Karta zgłoszeniowa

Szczegółowych informacji udziela:
Grażyna Mazurek
Departament Konferencji
PKPP Lewiatan
ul. Klonowa 6
00-591 Warszawa
tel 22 565 20 89
email: gmazurek@pkpplewiatan.pl