5. edycja konferencji Interactive Marketing Meeting
2013-03-12
5. już edycja konferencji Interactive Marketing Meeting poświęcona będzie najnowszym trendom w marketingu przedstawionym z perspektywy zmian zachowań konsumentów oraz nowych technologii, które wspierają proces marketingowy.
„Zmieniają się konsumenci. Zmienia się technologia.
Ale stary, dobry marketing ma się dobrze!"
W trakcie konferencji porozmawiamy o tym, w jaki sposób prowadzić skuteczne działania marketingowe i komunikację z nowym typem konsumentów - świadomych, aktywnych, samodzielnie kreujących nie tylko siebie i swoje potrzeby, ale również wizerunek naszych organizacji. Konsument - kreator treści w równym stopniu, jak sama firma - nie jest już jedynie koszmarem marketera z dawnych czasów. To rynkowa rzeczywistość, z którą musimy się zmierzyć!
Serdecznie Zapraszamy
Maciej Wielkopolan Prezes Zarządu, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Aneta Wereszka, Project Manager, „Puls Biznesu"
Kontakt
tel. 22 849 35 00