Konferencja East-West Bridge

W dniach 7-9 maja 2009 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się po raz czwarty Międzynarodowa Konferencja East-West Bridge. Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to: „Skuteczny marketing na Wschodzie. Budowanie strategii marketingowej – z jakim produktem warto iść na Wschód? Jak go promować?”.

Głównym celem projektu jest skonfrontowanie poglądów młodych ludzi na obecne stosunki biznesowe pomiędzy Polską a Ukrainą, Białorusią i innymi krajami WNP pod kątem możliwości prowadzenia zyskownej działalności gospodarczej. Przez 3 dni studenci z powyższych krajów będą wskazywać konkretne możliwości polepszenia współpracy oraz drogi ich realizacji. Studenci spróbują również opisać problemy, jakie mają wpływ na w/w stosunki oraz zaproponują ich skuteczne rozwiązania tak, aby ułatwić współpracę w przyszłości.

Jednocześnie będzie możliwość, by poznać oczekiwania i potrzeby konsumentów na Wschodzie, którymi są zaproszeni na Konferencję studenci. Ponadto, będzie to również niecodzienna okazja dla przedstawicieli polskich firm, aby poznać potrzeby i realia rynku wschodniego z bezpośrednich relacji jego uczestników.

W tym roku w ramach Konferencji odbędzie się dyskusja panelowa „ Europejski produkt na Wschodzie” z udziałem przedstawicieli Izb Handlowych, przedsiębiorców oraz wykładowców Szkoły Głównej Handlowej. Podczas spotkania Przedstawiciele biznesu będą mieli możliwość zapoznać się z opinią młodych studentów z zagranicy na tematy zarówno ekonomiczne, jak i polityczne. Natomiast dla studentów będzie to okazja zadawania pytań bezpośrednio elicie biznesu.
Szczegółowe informacje na stronie: www.sgh.waw.pl/sknewb/