konferencja: Skuteczne wykorzystanie internetu w branży FMCG

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął współpracę z MT Polska, organizatorem międzynarodowych targów. W trakcie targów IAB Polska zorganizuje kilka konferencji pokazujących jak skutecznie wykorzystać internet w promowaniu produktu, firm, brandu.

Współpraca zostanie rozpoczęta od XIV Międzynarodowych Tragów EuroGastro, które odbywają się w dniach 24-26 marca br. Konferencja "Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży FMCG/Gastro" odbędzie się 24 marca w godzinach od 13.00 - 17.00.

Specjaliści branży internetowej zaprezentują najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy internetowej dla branży FMCG /Gastro.

Program:

Skuteczne wykorzystanie internetu w branży FMCG.


Cz. I Rynek internetowy w branży FMCG(teoria)
13.00-13.20 Panorama rynku interaktywnego w branży FMCG i Gastro: Andrzej Garapich, Prezes PBI
Cz. II Skuteczne rozwiązania marketingu interaktywnego w branży Gastro – case study
13.20 – 13.40 Wsparcie sprzedaży produktów z branży FMCG w marketach internetowych, Marcin Ryske, Senior Account Manager, Digital One (kontakt przez Joanne Karpisz)

13.40-14.00 FMCG/Gastro w kampaniach e-mail marketingowych, Pawel Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail
14.00 – 14.20 Kontekstowość receptą na sukces, Łukasz Sysa, Specjalista do spraw reklamy Biuro Reklamy WP.

14.20 – 14.40 Przerwa

14.40 – 15.00 Jak skutecznie budować zaangażowanie młodych konsumentów? Na przykładzie promocji konsumenckiej marki JUPIK, Marcin Maj Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia

15.00 – 15.20 Społeczności w branży FMCG/Gastro, Jak marketingowo wykorzystać serwis społecznościowy do promocji branży, Malgorzata Lakowska, ARBOintetractive
15.20 – 15.40 Fast Moving Consumer Opinion - marketing szeptany w dobie rozwoju mediów społecznościowych, Paweł Suchocki, Dyrektor zarządzający Buzz media

15.40 – 16.00 "Skuteczność działań online w osiąganiu celów marketingowych na przykładzie marek: Kotlin i Warka", Arek Legoń, dyrektor ds. strategii GoldenSubmarine


Zapraszamy 24 marca: Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska , Sala A, przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp wolny. Spotkanie tylko dla marketerów.

W sprawie akredytacji prosimy o kontakt z Anną Maj: amaj@iab.com.pl