Międzynarodowy Kongres MBA

Kongres MBA to jedyna i największa w Polsce inicjatywa integrująca środowisko MBA (Master of Business Administration). Jego celem jest stworzenie warunków do wymiany doświadczeń w dziedzinie zarządzania, kształtowanie dobrych praktyk biznesowych, oraz budowanie aktywnej platformy komunikacji i współpracy. Cykliczna organizacja pozwala na utrzymywanie relacji i rozwijanie kontaktów.

W dniach 20-22 maja 2011 roku, na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie odbędzie się już VII edycja Kongresu organizowana przez Krakowską Szkołę Biznesu, pod hasłem "Trendy nowej dekady w biznesie". Dotyczyć ona będzie: energetyki, zarządzania strategicznego, innowacji w biznesie, ładu korporacyjnego i brand management. Panele prowadzone przez najwyższej klasy specjalistów, przedstawicieli wiodących spółek i naukowców pozwalają na konfrontację praktyki biznesowej z teorią i proce¬durami sektora publicznego. Uczestnikami wydarzenia będą m.in.: Dyrektorzy programów MBA, szkoły, kluby, stowarzyszenia MBA, studenci

i absolwenci programów MBA z Polski i z zagranicy. Ważnym aspektem Kongresu MBA jest również networking, dlatego organizatorzy proponują liczne działania aktywizujące: warsztaty, bankiety, spotkania w kuluarach czy projekty tematyczne, które służą lepszej integracji i budowaniu relacji zarówno biznesowych jak i towarzyskich. Po raz pierwszy w ramach Kongresu MBA odbędą się specjalne wizyty w firmach (Study Visits) zlokalizowanych w Małopolsce. Będzie to doskonała okazja, by poznać funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym systemów zarządzania, jakie stosują i nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają na walkę z wciąż rosnącą konkurencją. Uczestnicy Kongresu MBA będą mogli zwiedzić poniższe firmy:
 Silgan White Cap Europe / Asia (Niepołomice)
 Coca Cola (Niepołomice)
 Bahlsen (Skawina)
 Valeo (Skawina)
 Elektrownia Skawina (Skawina)

Kongresowi towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe:
 Bankiet połączony z aukcja charytatywna pt.: ,,Człowiek nie jest sam", której głównym celem jest zwrócenie uwagi na promowanie społecznej odpowiedzialności środowiska biznesowego.
 Koncert znanej gwiazdy polskiej sceny muzycznej.
 Pokaz mody biznesowej połączony w prezentacją nt. stylu w biznesie.
 Rodzinna impreza golfowa i turniej golfa.


Atrakcją Kongresu jest również możliwość udziału w Grze TEES-6. TEES-6 jest narzędziem edukacyjnym, przeznaczonym dla słuchaczy MBA, którzy pragną doskonalić swoje kompetencje i rozwijać praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania. Gra ma charakter symulacyjno-decyzyjny, jest rozgrywana w środowisku internetowym. Oparta została na pomyśle wykorzystania różnych wariantów strategii zarządzania w warunkach „laboratoryjnych", jakie stwarza rzeczywistość wirtualna. W odróżnieniu od zarządzania rzeczywistym przedsiębiorstwem, zarządzanie „wirtualne" nie niesie ze sobą ryzyka skutków nieprzemyślanych decyzji, które mogłyby poważnie zakłócić funkcjonowanie firmy.

VII Międzynarodowy Kongres MBA to największe i jedyne w Polsce wydarzenie, które skupia menedżerów MBA, czyli osoby zajmujące stanowiska zarządcze i decyzyjne w firmach z różnych branż. Organizowany od siedmiu lat Kongres MBA ma na celu wymianę doświadczeń w dziedzinie zarządzania, kształtowanie dobrych praktyk biznesowych, oraz budowanie aktywnej platformy komunikacji i współpracy.

Więcej informacji o Kongresie znaleźć można na stronie www.kongresmba.pl

Rejestracja trwa od 1 marca do 6 maja 2011 r. poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://ksb.uek.krakow.pl/kongres-mba/zgloszenia.html