Nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu

Polskie Forum HR wspólnie z Konfederacją LEWIATAN
Zapraszają w ramach Akademii Lewiatana na seminarium:
 

Nowoczesne rozwiązania
HR dla biznesu

_____

12 lutego (środa) 2014

Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3
 

 

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na seminarium „Nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu". Seminarium odbędzie się w Warszawie 12 lutego (środa) 2014 roku w siedzibie Konfederacji Lewiatan ul. Zbyszka Cybulskiego 3.

Spotkanie organizowane jest wspólnie z Polskim Forum HR i dedykowane jest wszystkim naszym Członkom - w ramach cyklu spotkań Akademii Lewiatana - którzy zainteresowani są nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie zatrudniania i zarządzania personelem. Seminarium poprowadzą eksperci Polskiego Forum HR, posiadający wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów w obszarze doradztwa personalnego.

Zgłoszenia przyjmujemy do 11 lutego, 2014 roku. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Serdecznie zapraszamy.

 

PROGRAM


Część przedpołudniowa z 15 min przerwą kawową

9.30 - 10.00
Kawa powitalna


10.00 - 11.00
Przegląd rozwiązań w zakresie usług HR
Agnieszka Zielińska, Kierownik Polskiego Forum HR

Podsumowanie dostępnych na rynku rozwiązań w zakresie kontraktowania usług HR. Możliwości współpracy z agencją zatrudnienia, w szczególności w obszarze rekrutacji i pracy tymczasowej. Korzyści oraz obowiązki wynikające z tej współpracy; uwarunkowania prawne.
 

11.00 - 12.00
Sekret skutecznej rekrutacji na stanowiska
specjalistyczne i kierownicze

Karolina Adamiec-Vook, Wiceprezes ds. Rekrutacji Polskiego Forum HR, Prezes firmy Bridge the Gap

Narzędzia wykorzystywane w procesie rekrutacji najlepszych specjalistów. Metody identyfikacji i docierania do kandydatów na kluczowe bądź trudno dostępne stanowiska. Od „long" do „short list", czyli instrumenty oceny kandydatów wykorzystywane przez profesjonalnych headhunterów.
 

12.00 - 13.00
Wpływ elastycznych form zatrudnienia
na koszty organizacji

Mariusz Myka, Senior Branch Manager ManpowerGroup,
Marek Strojkowski
, Branch Manager ManpowerGroup

Omówienie kwestii związanych z elastycznymi formami zatrudnienia oraz roli, którą odgrywają na współczesnym rynku pracy. Przedstawienie różnic pomiędzy poszczególnymi formami, korzyści wynikające z ich zastosowania, a także wyzwania z nimi związane. Zaprezentowane zostaną także wnioski z badania na temat motywacji pracowników tymczasowych oraz ich relacji z pracodawcą.

13.00 - 13.45
Przerwa obiadowa

____

Część popołudniowa z 15 min przerwą kawową

13.45 - 15.15
CSR  moda czy konieczność? Dlaczego różnorodność
jest atrakcyjna? - w kontekście zatrudniania osób
z niepełnosprawnością

Anna Stępkowska, Koordynator projektów HR w Grupie Job

Warsztaty wskazujące możliwość realizacji idei społecznej odpowiedzialności w biznesie poprzez skorzystanie z usługi pracy tymczasowej. Dyskusja będzie dotyczyła m.in.: różnorodności z perspektywy pracownika i pracodawcy; stereotypów i poszukiwania korzyści; rozwiązań - jak optymalnie wprowadzić różnorodność do firmy; podsumowania z wykorzystaniem Pytań Sokratejskich.
 

15.15 - 16.30
Rekrutacje masowe
Maciej Pustół, Dyrektor Regionu, Adecco Poland

W jaki sposób przedsiębiorstwo może wykorzystać wachlarz usług agencji doradztwa personalnego w okresie budowy lub intensywnego rozwoju. Możliwości zidentyfikowania możliwych ryzyk, oraz opracowanie strategii personalnej przy wykorzystaniu Recruitment Process Outsourcing, rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej.

 

PROWADZĄCY
 
 

 

Karolina Adamiec-Vook
Prezes  Zarządu i Executive Consultant w  Bridge the Gap Sp. z o.o. - firmie specjalizującej się w specjalistycznych rekrutacjach na średni i wyższy szczebel zarządzania, szkoleniach i doradztwie HR. Z branżą doradztwa personalnego oraz konsultingiem HR związana od 10 lat. Trener i certyfikowany asesor metodologii i narzędzi "Targeted Selection System". Certyfikowany Asesor AC/DC Ernst & Young Academy of Business. Członek Zarządu Polskiego Forum Forum HR i Wiceprezes ds. Sekcji Rekrutacji. Wykładowca na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stały członek  jury konkursu "Top HR Manager".
 

 

Mariusz Myka
Człowiek pełen optymizmu. Z branżą agencji doradztwa personalnego związał się 7 lat temu. Wiedza i nieszablonowe podejście do wyzwań na rynku HR pozwoliły mu szybko awansować na stanowiska decyzyjne. Wierzy w skuteczność połączenia zaangażowania z pracowitością, co pozwala mu osiągać znakomite rezultaty w nawiązywaniu długofalowych relacji z pracodawcami. Znawca zagadnień employer brandingu. W agencji ManpowerGroup pełni funkcję  Senior Branch Managera, odpowiedzialnego za dział pracy tymczasowej.
 

 

Maciej Pustół
Specjalista w zakresie szeroko rozumianego doradztwa personalnego oraz sprzedaży, z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Od 9 lat związany z Adecco Poland, gdzie pełnił szereg funkcji od Kierownika Biura do Dyrektora Operacyjnego Regionu. Od 4 lat jest Dyrektorem Operacyjnym na teren Polski Południowo-Zachodniej. Specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach outsourcingowych i współpracy z klientami globalnymi. Absolwent Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach. Prywatnie pasjonat literatury historycznej oraz sportu: kolarstwo szosowe, triathlon i sztuki walki.
 

 

Anna Stępkowska
Z wykształcenia psycholog z zamiłowania HR - owiec .Trener umiejętności psychospołecznych, absolwentka szkoły trenerów. Ponad 7 lat doświadczenia w obszarze rekrutacji, szkoleń oraz realizacji projektów HR. Od 4 lat związana z Grupą Job gdzie aktualnie pełni funkcję Koordynatora Projektów HR oraz trenera. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z wdrażaniem rozwiązań opartych na modelu kompetencji oraz psychologicznymi aspektami związanymi z zatrudnianiem pracowników z orzeczoną niepełnosprawnością.
 

 

Marek Strojkowski
Duszą negocjator, sercem HR-owiec. Kierownik warszawskiego biura agencji zatrudnienia Manpower, w której odpowiada za projekty związane z pracą tymczasową. Pierwsze kroki w karierze stawiał w sektorze telco i automotive, z którym w ramach sprzedaży B2B związany był przez 13 lat. Praca ta nauczyła go empatycznego podejścia do potrzeb klientów oraz podejmowania szybkich decyzji na dynamicznie zmieniających się rynkach. Przygodę z branżą agencji doradztwa personalnego rozpoczął w 2011 roku. Działając w branży interesuje się jednocześnie coachingiem i tajnikami pracy trenerskiej. Absolwent Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
 

 

Agnieszka Zielińska
Od czterech lat pełni funkcję Kierownika Polskiego Forum HR - organizacji pracodawców reprezentującej branżę agencji zatrudnienia. Aktywnie działa na rzecz podniesienia standardów usług HR w Polsce. Współorganizatorka Studiów Podyplomowych Rekrutacja i Selekcja na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Certyfikacji Konsultantów. Członkini Public Affairs Committee w Eurociett oraz Sectorial Social Dialogue Committee działającej przy Komisji Europejskiej. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
 

 

 

ZGŁOŚ SIĘ!

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
 
Agnieszka Zielińska
Kierownik Polskiego Forum HR
tel.: 22 653 85 22
tel. kom.: 665 355 335
e-mail: azielinska@polskieforumhr.pl

Anna Kalicka-Motawa
Departament Rozwoju Organizacji Konfederacji Lewiatan

e-mail: akalicka@konfederacjalewiatan.info