Interim Management – standardy prowadzenia projektów interimowych w Polsce i na świecie

Stowarzyszenie Interim Managers (SIM), ma zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w prestiżowym wydarzeniu IV Międzynarodowej Konferencji poświęconej idei Interim Management, którego jest organizatorem.

Konferencja odbędzie się 29 listopada 2012 r., w Warszawie, w Centrum Kongresowym Millenium Plaza. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie:

„Interim Management - standardy prowadzenia projektów interimowych w Polsce i na świecie"

Wydarzenie skierowane jest do najwyższej kadry menedżerskiej - Prezesów, Dyrektorów, Członków Zarządów i Rad Nadzorczych, Właścicieli Firm, którzy będą mogli zapoznać się  ze skutecznymi  metodami postępowania w obliczu zmian i problemów, zachodzących w dobie trudnej i wymagającej gospodarki.

Konferencja adresowana jest także do doświadczonych menedżerów zastanawiających się nad kolejnym etapem swojej kariery zawodowej, chcących realizować pod własnym nazwiskiem projekty czasowe.

Celem tegorocznego wydarzenia jest przedstawienie polskich i zagranicznych standardów pracy przy realizacji projektów interimowych. O swoich doświadczeniach opowiedzą zarówno interim managerowie, jak również klienci zlecający projekty czasowe.

Gośćmi Honorowymi IV Konferencji będą przedstawiciele zagranicznego Partnera SIM - Institute of Interim Management (IIM) - Hilary Husbands - Prezes IIM oraz David Taylor - Senior Interim Manager, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i zaprezentują standardy działań na rozwiniętym rynku IM w Wielkiej Brytanii.

Konferencja odbędzie się dnia 29 listopada  2012 roku,  w Warszawie.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia, program konferencji, sylwetki oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) - www.stowarzyszenieim.org

 

Dodatkowych informacji na temat Uczestnictwa w wydarzeniu Magdalena Jagodzińska tel.: 22  50 234 70,
e-mail: m.jagodzinska@stowarzyszenieim.org