.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

E-COMMERCE – szanse, trendy i wyzwania

Termin 14 września 2021
Rejestracja

http://ikongr.es/c/FxvfwCjp

 

 

Pandemia Covid-19 i wynikające z niej ograniczenia dla działania sklepów i galerii handlowych przyczyniły się do rekordowego rozwoju branży e-commerce. Konsumenci przekonali się, że przez Internet mogą kupować nie tylko sprzęt AGD i RTV, kosmetyki czy artykuły wyposażenia domu, ale też produkty po które do tej pory woleli się wybrać do stacjonarnego sklepu (żywność, obuwie dla dzieci).

Obserwowany wzrost sprzedaży w formule on-line to szansa dla wielu przedsiębiorstw na dotarcie do nowych klientów. Szansa ta wiąże się jednak z większą niż dotychczas koniecznością analizowania trendów, dopasowywania oferty, czy też wdrażania najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych sprzedaży w Internecie. Także presja konsumentów na jak najszybsze dostawy w połączeniu z ograniczeniem śladu węglowego sprawiają, że właściciele sklepów internetowych muszą stale poprawiać jakość usług i proponować nowe rozwiązania.

W czasie konferencji zastanowimy się nad wpływem najnowszych trendów w branży e-commerce na funkcjonowanie firm i ocenimy czy obserwowane zachowania konsumenckie utrzymają się po zakończeniu pandemii. Powiemy też jak skutecznie adaptować firmę do nowych warunków na rynku e-commerce przy uwzględnieniu rozwoju narzędzi dedykowanych sklepom internetowym. 

 

PROGRAM

 

Data: 14.09.2021 

      

10:00 - 10:10 Otwarcie konferencji

·        Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan

·        Anna Kania-Okieńczyc, Vice President, Marketing and Custromer Experience Director, DHL Parcel Poland

 

10:10 - 10:35 E-commerce oczami analityczki trendów

·        rozmowa z Natalią Hatalską, CEO infuture.institute, analityczką, trendwatcherką, autorką projektów badawczych i forecastingowych

spotkanie prowadzi dziennikarz ekonomiczny Aleksander Fedoruk

  

10:35 - 10:55 Prezentacja:

Śledzenie i profilowanie użytkownika w sklepie internetowym, czyli e-commerce w świetle nowych wymogów ePrivacy

Prowadząca: Karolina Kulikowska, prawnik w praktyce IP&TMT w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp.k.

   
10:55 - 11:20 Kontrapunkt: Czy targetowanie behawioralne pozwala skutecznie zwiększyć grono    nowych klientów?

Prelegenci:

·        Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca, Mobile Institute

·        Marcin Krasuski, Government Affairs and Public Policy Manager, Google

Moderacja: Aleksandra Musielak, ekspertka ds. nowych technologii w Konfederacji Lewiatan

  

11:20 - 11:30 Przerwa

 

11:30 - 12:25 Panel 1. Biznes - konsumenci - trendy. E-commerce w postpandemicznym świecie

  • stan rynku e-commerce po pandemii
  • jak zmieniły się oczekiwania konsumentów nabywających dobra on-line
  • główne trendy rozwoju e-commerce
  • nowoczesna logistyka - klucz do sukcesu w handlu elektronicznym

Prelegenci:

·        Joanna Bandera - Sikorska, kierownik ds. cen i analiz rynkowych, DHL Parcel

·        Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej

·        Irek Sudnik, dyrektor generalny, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

·        Ignacy Święcicki, kierownik Zespołu Gospodarki Cyfrowej, Polski Instytut Ekonomiczny

 

               Moderacja: Aleksandra Musielak, ekspertka ds. nowych technologii w Konfederacji Lewiatan

 

12:25 - 12:45 Prezentacja:

Największe wyzwania podatkowe w działalności E-commerce

Prowadzący: Katarzyna Klimkiewicz-Deplano, partner zarządzająca w Advicero Nexia
                                        Mirosław Siwiński, partner w Advicero Nexia

  

12:45 - 13:40 Panel 2. Czy sektor e-commerce może być eko? Dobre praktyki

  •  transformacja energetyczna na poziomie firmy, w tym wykorzystanie OZE
  • transport: eko-flota i optymalizacja tras kurierskich
  • dobre praktyki wewnątrz firmy
  • jak e-commerce angażuje się w zrównoważony rozwój


Prelegenci:

·        Dariusz Bąk, pełnomocnik zarządu ds. jakości, DHL Parcel

·        Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro

·        Maciej Krzyczkowski, Head of Public Affairs, IKEA Retail Polska

              Moderacja: Dorota Zawadzka-Stępniak, dyrektor Departamentu Energii i Zmian Klimatu,                 Konfederacja Lewiatan

 

13:40 - 14:00 Prezentacja:

E-commerce - rewolucja, czy ewolucja w sprzedaży na arenie krajowej i międzynarodowej?

Prowadząca: Izabela Stanisławiszyn, menedżer ds. rozwoju biznesu w DHL Parcel

14:00 - 14:10 Podsumowanie i zakończenie konferencji

·        Krzysztof Kajda, zastępca dyrektora generalnego, szef Pionu Ekspertyzy, Konfederacja Lewiatan

·        Anna Kania-Okieńczyc, Vice President, Marketing and Custromer Experience Director, DHL Parcel Poland

 

PROWADZĄCY

 


 

 

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zarezerwuj swoje miejsce już dziś!

 

 REJESTRACJA

 


 

Tagi