e-Akademia Lewiatana: Tarcze antycovidowe (pomocowe) – obowiązki i ryzyka – co może zaskoczyć po otrzymaniu dotacji?
Termin | 3 września 2021, godz.: 10:00-12:00 |
Rejestracja | http://ikongr.es/c/DxEHqevh |
Zapraszamy na praktyczne warsztaty dedykowane osobom zarządzającym w firmie, dotyczące zakresu i sposobu kontroli środków uzyskanych przez firmy z tarcz pomocowych. Podczas spotkania omówione zostaną przypadki przedsiębiorców, którzy już zostali wezwani do zwrotu przyznanej subwencji, omówione zostaną obszary ryzyk oraz sposoby na ich ograniczenie oraz zakres i formy kontroli przedsiębiorców w tym zakresie.
Uczestnicy webinaru zyskają praktyczną wiedzę o:
- zakresie i sposobach kontroli otrzymanego dofinansowania z wszystkich tarcz pomocowych,
- potencjalnych ryzykach,
- kwestionowanych obszarach,
- błędach w dokumentacji,
- sytuacji przedsiębiorców, którzy otrzymali wezwania do zwrotu wypłaconych subwencji
oraz najważniejsze informacje o tym jak się przygotować i co zrobić by nie być narażonym na taką sytuację.
PROGRAM
Zakres tematyczny webinarium:
- Z czym już przyszło się mierzyć przedsiębiorcom (case studies);
- Co zrobić jak dostałeś subwencję i zostałeś wezwany do zwrotu;
- Co zrobić jak dostałeś subwencję mniejszą niż wnioskowana;
- Co zrobić jak otrzymałeś odmowę przyznania subwencji;
- Jakie elementy i dokumentację zweryfikować we własnej firmie, aby nie zderzyć się z negatywną oceną organu kontrolnego, jak się zabezpieczyć;
- Formy i zakres kontroli;
- Jak przygotować firmę i pracowników do kontroli;
- Spór z PFR - perspektywy przedsiębiorcy.
Szczegóły organizacyjne:
• Potwierdzeniem udanej rejestracji jest otrzymanie maila potwierdzającego rejestrację; w wypadku braku takiego maila, prosimy o kontakt w sprawie potwierdzenia Państwa rejestracji.
• Dzień przed wydarzeniem lub rano w dniu wydarzenia, otrzymają Państwo unikalny link do zalogowania się na stronie webinarium.
• Aby uniknąć braku maili dotyczących wydarzenia, prosimy o zwrócenie uwagi na literówki w adresie e-mail wpisywanym w formularzu rejestracyjnym, sprawdzanie folderu SPAM, zostawienie bezpośredniego kontaktu telefonicznego w formularzu rejestracyjnym, sprawdzenie polityki działów IT w kwestii filtrów SPAM serwerów pocztowych i zaufanych nadawców poczty przychodzącej.
• Webinarium odbywa się on-line za pomocą platformy ClickMeeting.
• Wszystkie informacje o technicznych aspektach webinarium znajdą Państwo na stronie rejestracji.
• W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań przez uczestników.
• Uczestnicy otrzymają wszystkie materiały merytoryczne po webinarium.
PROWADZĄCY
Marzena Rosler - Borakiewicz
Zajmuje się audytem procesów HR, identyfikacją ryzyk związanych z brakiem ich przestrzegania, w celu zapewnienia zgodności prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, tak by ograniczyć odpowiedzialności osób zarządzających.
W każdym przedsiębiorstwie potrafi trafnie zdiagnozować sytuacje z zakresu relacji pracowniczych, zaproponować konkretne rozwiązania i pomóc w ich wdrożeniu. Wszystko to z myślą o zapewnieniu prawidłowych i komfortowych warunków pracy. Kompleksowo zajmuje się wdrożeniem niezbędnych procedur oraz dokumentacji w ramach systemu zgłaszania nieprawidłowości, raportowania niepożądanych zachowań, występujących w organizacji (whistleblowing) oraz pełną obsługą wszystkich zgłoszonych nieprawidłowości.
Jakub Jankowiak
Swoją uwagę koncentruje na zagadnieniach związanych z prawem handlowym i prawem zobowiązań. Poza tym, specjalizuje się w zakresie subwencji przyznawanych w ramach tarcz antykryzysowych. Doskonale zna przepisy pozwalające na udzielenie odpowiedzi na niezliczone pytania dotyczące: przyznania dofinansowania, kontroli, rozliczenia oraz umorzenia wsparcia przyznanego przedsiębiorcom.
Kontakt:
Grażyna Mazurek
Konfederacja Lewiatan
e-mail:gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
tel. +48 22 55 99 940