.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

e-Akademia: Badania i rozwój w biznesie - jak szukać finansowania i partnera naukowego?

Termin 20 maja 2021, godz. 10:00-11:30
Rejestracja http://ikongr.es/c/reupmyvb


 

Konkurencyjny i dynamiczny rynek zmusza firmy do prowadzenia działań badawczo-rozwojowych. Przedsiębiorstwa w Polsce coraz częściej prowadzą wewnętrzne działania B+R, czego efektem są rosnące budżety przeznaczane na innowacje. Dodatkowe źródła finansowania pozwalają firmom zmniejszyć wysokie koszty. Na jakie źródła warto się zdecydować? Jakie aspekty należy uwzględnić przy dokonywaniu wyboru? Które formy są najbardziej przystępne dla przedsiębiorców?

Wzmożone działania B+R w firmach, mają odzwierciedlenie we współpracy biznesu z nauką. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na prowadzenie działań innowacyjnych przy wsparciu jednostek naukowych. Taka współpraca pozwala na uzyskanie lepszych wyników działań, rozwój kompetencji kadry oraz umożliwia dostęp do najnowocześniejszych technologii. 

Czym kierować się przy wyborze partnera do prowadzenia działań B+R? Jak powinna wyglądać współpraca między biznesem i nauką?

Na powyższe zagadnienia odpowiedzą przedstawiciele Ayming Polska, która wspiera firmy w rozliczaniu ulgi B+R, oraz Sieć Badawcza Łukasiewicz, która działa na styku nauki i biznesu w obszarze badań i rozwoju.

 

PROGRAM:

Zakres tematyczny webinarium: 

  • Zewnętrzne źródła finansowania działalności badawczo-rozwojowej
  • Ulga B+R jako przystępna forma finansowania
  • Koszty kwalifikowane do ulgi B+R
  • Współpraca biznesu z nauką
  • Dobór instytucji badawczej do prowadzenia działań B+R
  • Korzyści ze współpracy biznesu i nauki

W czasie szkolenia eksperci odpowiedzą m.in. na następujące pytania: 

  • Jak dopasować źródła finansowania B+R do planowanych działań
  • Dlaczego warto skorzystać z ulgi B+R?
  • Jakie są różnice między ulgą B+R a dotacjami?
  • Jakie są korzyści płynące z ulgi B+R?
  • Czym kierować się przy wyborze partnera do prowadzenia działań B+R?
  • Jak powinna wyglądać współpraca między biznesem i nauką?
  • Jak pogodzić oczekiwania przedsiębiorców i naukowców przy prowadzeniu wspólnych działań B+R?

Szkolenie jest adresowane przede wszystkim do:

  • CEO firm
  • Członków zarządów
  • Dyrektorów finansowych
  • Głównych księgowych
  • Dyrektorów i managerów R&D
  • Dyrektorów i managerów ds. rozwoju

 

Ayming to międzynarodowa grupa doradcza działająca w 15 krajach na świecie. Od 2004 r. Ayming Polska wspiera przedsiębiorstwa w uzyskiwaniu oszczędności i zwiększaniu wyników finansowych, oferując kompleksowe doradztwo operacyjne w zakresie: podatków i opłat, ubezpieczeń społecznych i środowiska pracy oraz dotacji i ulgi B+R. Ayming Polska przewodniczy Zespołowi ds. Ulg Innowacyjnych w Radzie Podatkowej Konfederacji Lewiatan. W pierwszym roku obowiązywania ulgi B+R 80 proc. wydanych interpretacji indywidualnych w jej zakresie powstało na wniosek Ayming Polska. W ciągu roku Grupa realizuje globalnie ponad 15 000 projektów z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych i ulgi na działalność B+R.        

 

PROWADZĄCY:

Marek Dalka - Menedżer Działu Innowacji, Ulg i Dotacji w Ayming Polska

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.W Ayming Polska kieruje zespołem i nadzoruje realizację projektów z zakresu pozyskiwania finansowania na innowacje. Zapewnia klientom wsparcie w zakresie korzystania z ulgi B+R, IP Box i dotacji. Współpracuje z firmami z wielu branż, m.in. chemicznej, budowlanej, motoryzacyjnej, IT czy lotniczej. W swojej karierze zawodowej przeprowadził liczne analizy projektów inwestycyjnych zarówno międzynarodowych, jak i krajowych firm pod kątem ubiegania się o publiczne wsparcie finansowe. Zakres dotacji przyznanych jego klientom wynosi od 2 do 40 mln zł.

Jakub Kaczmarski - Zastępca Dyrektora Departamentu Badań i Innowacji Centrum Łukasiewicz

Inżynier, elektronik ciała stałego. W latach 2010-2019 prowadził prace naukowe i badawczo-rozwojowe w obszarze materiałów i przyrządów dla elektroniki przezroczystej i elastycznej oraz biosensorów dla nieinwazyjnych technik diagnostycznych. TOP25 polskich innowatorów wg. MyCompany. W Centrum Łukasiewicz jest odpowiedzialny za budowanie konsorcjów oraz projektowanie i koordynację procesów mających na celu intensyfikację prowadzenia projektów B+R przez przedsiębiorstwa i Instytuty Łukasiewicza. W szczególności odpowiada za Wyzwania Łukasiewicza - proces, który w 15 dni roboczych bezpłatnie dostarcza zespoły, kompetencje, infrastrukturę i propozycje prac projektowych odpowiadających na potrzeby biznesu.

Izabela Diana Jaszczołt - Dyrektor ds. Kluczowych Klientów w Ayming Polska

Pomaga przedsiębiorstwom w wyborze rozwiązań wspierających rozwój biznesu i uzyskiwanie lepszych wyników finansowych. Specjalizuje się w obszarze podatków, finansowania innowacji i kosztów pracy. Buduje trwałe relacje z Klientami i wspiera ich na każdym etapie współpracy. Łączy wiedzę merytoryczną z zakresu doradztwa operacyjnego ze znajomością wyzwań, przed którymi stają Klienci z różnych branż. Współpracuje z firmami należącymi do TOP 500 największych przedsiębiorstw w Polsce - zarówno polskimi, jak i zagranicznymi.

Szczegóły organizacyjne

  • Potwierdzeniem udanej rejestracji jest otrzymanie maila potwierdzającego rejestrację; w przypadku braku takiego maila, prosimy o kontakt w sprawie potwierdzenia Państwa rejestracji.
  • Dzień przed wydarzeniem lub rano w dniu wydarzenia, otrzymają Państwo unikalny link do zalogowania się na stronie webinarium.
  • Aby uniknąć braku maili dotyczących wydarzenia, prosimy o zwrócenie uwagi na literówki w adresie mailowym, wpisywanym w formularzu rejestracyjnym, sprawdzanie folderu SPAM, zostawienie bezpośredniego kontaktu telefonicznego w formularzu rejestracyjnym, sprawdzenie polityki działów IT w kwestii filtrów SPAM serwerów pocztowych i zaufanych nadawców poczty przychodzącej.
  • Webinarium odbywa się on-line za pomocą platformy ClickMeeting.
  • Wszystkie informacje o technicznych aspektach webinarium znajdą Państwo na stronie rejestracji.
  • W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań przez uczestników.
  • Uczestnicy otrzymają wszystkie materiały merytoryczne po webinarium.
 

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI

 

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:

Grażyna Mazurek
Konfederacja Lewiatan
e-mail:gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
tel. +48 22 55 99 940

Tagi