.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE - Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

2018-02-26

Przyswajanie przekazów reklamowych zajmuje nam więcej czasu niż wszystkie lekcje wiedzy o społeczeństwie razem wzięte. Przekaz reklamowy zajmuje nam więcej czasu niż wizyty we wszystkich kościołach i obrządkach łącznie. Treści reklamowe - niezależnie od tego, że namawiają do zakupów - współtworzą naszą kulturę, nasze postawy, nasz świat wartości.

Kto jednak bierze za to odpowiedzialność?

W programie między innymi:

# Symbole patriotyczne i inne pułapki w reklamie
# Najczęściej skarżone przekazy reklamowe
# Regulacje prawne i Kodeks Etyki Reklamy

Program konferencji: Reklama [nie]odpowiedzialna społecznie // 28 lutego 2018

Strona wydarzenia