Emocje w employer brandingu
2017-06-08
Czy emocje w employer brandingu są ważne? Jak wygrać walkę o uwagę kandydatów, docierając nie tylko do ich rozumów, ale też do serc? Czy pracownicy emocjonalnie związani z firmą będą lepszymi ambasadorami marki? Emocje w employer brandingu to temat przewodni Konferencji Employer Branding Management Summit 2017, na którą HRM Institute zaprasza już 8 czerwca 2017 r. do Warszawy.To już szósta edycja konferencji, na której spotykają się osoby zajmujące się budowaniem marki pracodawcy, rekrutacją i szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi, PR-em, marketingiem oraz inni pasjonaci EB. Najlepsze marki pracodawców udowadniają, że współczesny employer branding musi budzić silne emocje. Konferencja to okazja do poznania najnowszych trendów w eb, najlepszych praktyk, znalezienia inspiracji i praktycznych rozwiązań.
O tym, czy do pracy na rzecz budowania emocjonalnej więzi z marką pracodawcy warto wykorzystać właściwości ludzkiego mózgu opowie profesor Dariusz Doliński, profesor psychologii, zajmujący się psychologią społeczną, psychologią osobowości oraz zagadnieniami emocji i motywacji. Rahim Blak, CEO click community, pokaże jak wykorzystać do budowania marki pracodawcy media społecznościowe. Na Konferencji będzie można również wysłuchać wystąpień prelegentów - praktyków w swoich dziedzinach, takich jak: Anna Macnar (HRM Institute), Melisa Gibovic i Daniel Ziegl (Peek & Cloppenburg), Katerina Beute i Patrycja Kowalczyk (HEINEKEN Global Shared Services), Joanna Tonkowicz (Deloitte), Katarzyna Zadrożna (AmRest), Anna Borzeszkowska (Mondi Group), Dominika Kotuła-Gibas i Małgorzata Jurkiewicz (Blue Media), Marek Spadło (Bee Production).
Szczegółowy program i więcej informacji na temat konferencji znajdują się na stronie: www.ebsummit.pl
Członków i sympatyków Konfederacji Lewiatan mamy rabat 200 zł - na hasło KL200 (należy wpisać je przy rejestracji w pole „kod rabatowy").
Konferencja to także okazja do przyjrzenia się branży EB w Polsce - po raz pierwszy zostaną przedstawione wyniki raportu Employer Branding w Polsce 2017. W późniejszym okresie raport będzie udostępniony online.
Zwieńczeniem konferencji będzie ceremonia wręczenia nagród Employer Branding Exellence Awards 2017, a także prezentacja najlepszych praktyk EB z ostatnich 12 miesięcy. Nagrody zostaną przyznane w siedmiu kategoriach: Strategia EB, Kampania internetowa, Kampania rekrutacyjna offline, Wewnętrzna kampania wizerunkowa, Innowacja EB, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość), Strona/zakładka kariery / Landing page (nowość).
Informacje praktyczne:
Organizator: HRM Institute
Miejsce: ul. Armii Ludowej 26, budynek Focus, 00-609 Warszawa
Partner Strategiczny: BlueMedia
Partnerzy i Wystawcy: EY Academy of Business, Userengage, LinkLeaders, Pracownia Gier Szkoleniowych, Bee Production
Patrner strefy witaminowej: DailyFruit
Patroni medialni: Konfederacja Lewiatan, Markapracodawcy.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, Brand24, Employerbranding.pl, HRPolska.pl, Praca.pl, PRoto.pl, MamoPracuj.pl, Competence Game, Brand24, GFKM, HRNews.pl, Tygrysy Biznesu, GoldenLine.
Kontakt:
Julia Bojanowska, PR&Marketing, julia.bojanowska@hrminstitute.pl, kom. +48 535 140 135