Jubileuszowa edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
2013-11-20
20 i 21 listopada 2013, zapraszamy do udziału w piątej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, która w tym roku odbędzie się w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie , pod tematem przewodnim: „Kampania zintegrowana 360-2013. Jaką skalę ma to pojęcie dziś?Czy w erze wszechobecnego pojęcia DIGITAL, planowanie szerokiej komunikacji 360 nadal ma charakter priorytetowy? Cztery lata dla branży wydają się epoką, pojawiają się nowe formy aktywności marki: social media, mobile ze swoim arsenałem możliwości czy video w sieci, a interaktywne narzędzia stają się standardem w miejscu sprzedaży, angażując konsumenta jak nigdy dotąd. RTB, content marketing, targetowanie zmieniają cały ekosystem reklamy internetowej, natomiast automatyzacja staje się sprzymierzeńcem działań operacyjnych.
-Tegoroczna edycja Forum oparta będzie na omówieniu mocnych, inspirujących case studies kampanii realizowanych dla wiodących marek. Przyjrzymy się, które kanały dotarcia do klienta angażują dzisiaj największą część budżetu i jaki to ma realny wpływ na rynek - podkreśla Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Wśród zaproszonych ekspertów pojawią się min. reprezentanci takich marek jak: Dunlop, Nju Mobile, Sony Music, RWE PZU, Jack's Customs, IKEA, McDonald's Tyskie, Orlen, Netia, Tesco, podziela się swoją wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania projektem marketingowym o ścisłe ustalonym budżecie.
Unikatowość programu Forum dodatkowo wzmocniliśmy trzema równoległymi sesjami warsztatowymi, które pomogą Państwu w planowaniu działań shopperowych, realizacji kampanii interaktywnych, prowadzeniu i analizie badań marketingowych - dodaje Maciej Wielkopolan. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Kontakt
Biuro Forum Marketingu Zintegrowanego
e-mail: forum@smb.pl
tel.: 22 555 33 10
www.polskimarketing.pl