.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Związek Firm Public Relations ogłasza wyniki I etapu konkursu "Złote Spinacze"

2003-11-16

Biorąc pod uwagę ilość zgłoszonych prac, jak i ich poziom merytoryczny, nominacja sama w sobie jest już ogromnym wyróżnieniem" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze". Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego".

Decyzję podjęło jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Wśród nominowanych znajdują się zarówno firmy, jak i agencje PR. Oto lista nominowanych:

Kategoria 1 - PR korporacyjny
-       Wizjonerzy poszukiwani! - United PR
-       Żywieckie Muzeum Humoru - Eskadra BTL
-       Alchemia szczęścia przed Europlexem - Partner of Promotion

Kategoria 2 - PR produktu
-       Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus - Profile
-       Promocja kwiatów - Sigma
-       Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków - GCI
-       Latający nauczyciel Świata Wiedzy - GCI
-       Nike - lider na rynku, lider w świadomości - Partner of Promotion

Kategoria 3 - Kampania edukacyjna
-       Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie - Profile
-       Śpij dobrze! - Sigma
-       Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt - Spin Communications

Kategoria 4 - Komunikacja kryzysowa
-       Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce - Sigma
-       Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A. - ITBC Communication

Kategoria 5 - Public Affairs & Lobbying
-       VAT w budownictwie - GGK
-       Kratka - ComPress

Kategoria 6 - Kampania społeczna
-       Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony! - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego   w Polsce - Browary Polskie
-       Płytka wyobraźnia to kalectwo - Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
-       Polskie danie dla Europy - Feedback/Hill&Knowlton
-       Nie kupuj od przemytników! - Headlines Brand & Corporate Communication

Autorzy nominowanych prac mają teraz 2 tygodnie czasu, do 31 października 2003 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań, a następnie jury dokona wyboru zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek "Złotych Spinaczy" nastąpi w dniu 28 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.

Patronat medialny nad konkursem sprawują redakcje: Gazety Wyborczej, Media&Marketing Polska, Gazety Samorządu i Administracji oraz Businessman Magazine.

Pełna informacja o konkursie dostępna jest na stronie http://www.zfpr.pl/zloty_spinacz