Związek Firm Public Relations ogłasza wyniki I etapu konkursu "Złote Spinacze"
2003-11-16
Biorąc pod uwagę ilość zgłoszonych prac, jak i ich poziom merytoryczny, nominacja sama w sobie jest już ogromnym wyróżnieniem" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze". Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego".Decyzję podjęło jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Wśród nominowanych znajdują się zarówno firmy, jak i agencje PR. Oto lista nominowanych:
Kategoria 1 - PR korporacyjny
- Wizjonerzy poszukiwani! - United PR
- Żywieckie Muzeum Humoru - Eskadra BTL
- Alchemia szczęścia przed Europlexem - Partner of Promotion
Kategoria 2 - PR produktu
- Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus - Profile
- Promocja kwiatów - Sigma
- Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków - GCI
- Latający nauczyciel Świata Wiedzy - GCI
- Nike - lider na rynku, lider w świadomości - Partner of Promotion
Kategoria 3 - Kampania edukacyjna
- Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie - Profile
- Śpij dobrze! - Sigma
- Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt - Spin Communications
Kategoria 4 - Komunikacja kryzysowa
- Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce - Sigma
- Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A. - ITBC Communication
Kategoria 5 - Public Affairs & Lobbying
- VAT w budownictwie - GGK
- Kratka - ComPress
Kategoria 6 - Kampania społeczna
- Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony! - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie
- Płytka wyobraźnia to kalectwo - Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
- Polskie danie dla Europy - Feedback/Hill&Knowlton
- Nie kupuj od przemytników! - Headlines Brand & Corporate Communication
Autorzy nominowanych prac mają teraz 2 tygodnie czasu, do 31 października 2003 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań, a następnie jury dokona wyboru zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek "Złotych Spinaczy" nastąpi w dniu 28 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.
Patronat medialny nad konkursem sprawują redakcje: Gazety Wyborczej, Media&Marketing Polska, Gazety Samorządu i Administracji oraz Businessman Magazine.
Pełna informacja o konkursie dostępna jest na stronie http://www.zfpr.pl/zloty_spinacz