.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Konferencja: CSR jako źródło innowacji społecznych

2010-09-14

Jak wykorzystać doświadczenia CSR do odkrycia nowych wymiarów strategii i przywództwa w organizacjach? W ostatnich latach radykalnie zmieniło się miejsce idei CSR w firmach. Z działalności nakierowanej głównie na reputację i wizerunek staje się ona źródłem innowacji. Głębsze niż wcześniej relacje z interesariuszami, a także dostrzeżenie szerszych, społecznych wymiarów działania firm skutkuje - jak zauważył C.K. Prahalad - tym, że odkrywają one nowe źródła innowacji dla swoich strategii, usług, produktów i praktyk biznesowych. CSR stał się potężnym narzędziem: daje osobom zarządzającym firmom nowe spojrzenie na to, jak poprawić produkty i usługi.

Podczas konferencji przedstawimy także Model Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa, wypracowany w projekcie, który od półtora roku realizuje PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność oraz Deloitte.. Będzie to przystępne, kompleksowe i co ważniejsze wypracowane w polskich warunkach oraz na podstawie doświadczeń polskich firm narzędzie, które ułatwia firmie samoocenę stopnia wdrożenia strategii CSR i zaplanowanie jej rozwoju.

Konferencja organizowana jest w ramach projektu "Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL.

Partnerem konferencji jest Magazyn THINK TANK.

Program konferencji


Tagi