.
Zamknij X

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

  • A
  • A
  • A

Budowanie relacji z otoczeniem społecznym – zapraszamy na szkolenie

2006-12-09

Lewiatan zaprasza na szkolenie pt.: Budowanie relacji z otoczeniem społecznym– samorządem, mieszkańcami, lokalnymi mediami. Na warsztatach zaprezentowane będą nowoczesne narzędzia odpowiedzialnej przedsiębiorczości, które pozwolą zbudować kapitał społeczny małego i średniego przedsiębiorstwa. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa to sieć kontaktów, norm wzajemności i zaufania społecznego pomiędzy firmą i grupami z jej otoczenia: samorządem, społecznością lokalną, lokalnymi mediami. Dzięki nim firma funkcjonuje w sprzyjającym otoczeniu, łatwiejsza jest też koordynacja działań i współpraca pomiędzy firmą a jej interesariuszami.

Kapitał społeczny ma duże znaczenie dla współczesnego przedsiębiorcy, ponieważ :
• buduje zaufanie do marki
• zwiększa dobrą reputację wśród klientów i partnerów biznesowych
• poprawia komfort funkcjonowania w lokalnej społeczności

W programie szkolenia:
• zarządzanie zasobami ludzkim (HR): motywowanie i integrowanie pracowników z firmą;
• marketing i komunikacja społeczna: marketing zaangażowany społecznie (CRM) i reklama społeczna;
• budowanie relacji z otoczeniem (PR): pomoc finansowa, rzeczowa, usługowa, pay-roll, wolontariat pracowniczy.
• przygotowanie planu działania dla własnej firmy – indywidualne doradztwo ekspertów

Szkolenie jest skierowane do menedżerów i pracowników działów PR i HR oraz właścicieli średnich firm, które pragną poprawić swoje relacje z otoczeniem społecznym, tak aby sprzyjały one rozwojowi przedsiębiorstwa

Zapraszamy 30 listopada – 1 grudnia 2006, Gdańsk, Dom Muzyka, ul. Łąkowa 1-2.

Program szkolenia

Karta zgłoszenia

80 % dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cena szkolenia - 200 PLN/uczestnik.